اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

جامعه  /  سلامت

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر عنوان کرد

اجرای طرح «یلدانه» داوطلبان هلال احمر در یک‌هزار و ۷۰۰ پایگاه

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با اشاره به اجرای طرح «یلدانه» در یک‌هزار و ۷۰۰ پایگاه گفت: این طرح در مراکزی مانند خانه‌های سالمندان و گرمخانه‌ها برگزار شد.

اجرای طرح «یلدانه» داوطلبان هلال احمر در یک‌هزار و ۷۰۰ پایگاه

به گزارش گروه سلامت خبرگزاری فارس، محمد نصیری با اشاره به برگزاری طرح یلدانه اظهارداشت: این طرح در خانه‌های سالمندان، مکان نگهداری معلولان، خوابگاه‌های دانشجویی، آسایشگاه‌ها، گرمخانه‌ها، همراه‌سراهای بیماران، بیمارستان‌ها، پایگاه‌های اورژانس و هلال‌احمر و… برگزار شد.

وی افزود: داوطلبان هلال‌احمر با گذراندن ساعاتی از یلدای خود در کنار این افراد، آنها را از تنهایی در آورده و تلاش کردند تا یلدایی خاطره‌انگیز برای آنها رقم بزنند.

رئیس سازمان داوطلبان جمعیت هلال‌احمر با بیان اینکه شب یلدا هیچ مدیرعامل و معاون داوطلبانی در جمعیت هلال‌احمر در سراسر کشور یلدا را در منزل خود شروع نکرد، گفت: با مردم و در کنار مردم بودن، نکته مهمی است که هلال‌احمر همواره به آن توجه داردو اجرای یلدانه ثابت کرد که با کمترین فعالیت می‌توان جریانی بزرگ راه انداخت و به‌خصوص داوطلبان مشارکت کننده در این طرح هم اظهار رضایت بسیاری از اجرای اینم طرح داشتند.

نصیری گفت:این مسئله نشان می‌دهد که اگر ظرفیت‌سازی و بسترسازی لازم انجام و به داوطلبان فرصت داده شود  تا حس داوطلبی خود را به منصه ظهور برسانند، شاهد رشد و تعالی داوطلبان و توسعه اقدامات داوطلبانه در جامعه خواهیم بود.

انتهای پیام/

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول